Τρίτη, 29 Σεπτεμβρίου 2009

Είμαι το Τυφλό Γατάκι και ΔΙΕΚΔΙΚΩ!!


Είμαι το Τυφλό Γατάκι και ΔΙΕΚΔΙΚΩ!!

Να παίζω με το ποντικάκι μου και ας μη το βλέπω.
Να μου κάνουν παιχνιδάκια και χαδάκια χωρίς να φοβούνται, είμαι δυνατούτσικο.
Να με υιοθετούν κι εμένα σαν τα άλλα γιατι είμαι χαδιάρικο, ζουμπουρλούδικο και μαλακούτσικο σαν τα άλλα.
Κονσερβούλα και ξηρή τροφούλα το ίδιο καλή με τα μικρούτσικα για τα οποία με αφήνουν στο ράφι και δεν με παίρνουν γιατι είμαι λεει "ανάπηρο" και δεν θέλουν.
Να μη με κοιτούν και αποστρέφουν το βλέμμα, δεν με νοιάζει τι έγινε και τυφλώθηκα παλιά, τώρα είμαι εδώ και θέλω και εγώ το σπιτάκι μου.
Να εκτιμούν το οτι δεν κάνω ζημιούλες και είμαι βολικό, ιδίως για τρελούς με τα κομπιούτερ ντράμερ και άλλους με πολλά καλώδια, εγώ είμαι το γατάκι που δεν θα τα μασουλήσω ποτέ!
Μια ίση θέση με τα άλλα γατάκια γιατί είμαι καλύτερο, αυτά κάνουν του κόσμου τις ζημιές, ενώ εγώ είμαι ήσυχο και χουρχούρικο!!
Αμε πως!.. Όχι παίζουμε....!!!!

πηγή: Thessaloniki Cat group

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More